jobbigt

Jag har kommit underfund med en sak, jag är SÄMST på att komma på saker att skriva om eller liksom börja skriva på något över huvudtaget! Jag ska skriva en uppgft i Arbetsmiljö och säkerhet till imorn natt klockan 00.00, men jag måste få den klar nu, eftersom imorn har jag 1000 andra saker för mig precis som idag.. Först ska jag ta mig en lite sovmorron i alla fall hade jag tänkt, till 10, sen ska jag in till kista och hämta min mobil på lagning, efter det ska jag möta Hanna i stan och betala för våra biljetter till Grekland :D Och efter det ska jag hem och då lär klockan vara ungefär tre och då måste jag fixa mig och duscha och så eftersom jag ska till min kusins studentmottagning vid fem och efter det ska jag vidare på lite vänners mottagningar och sedan ut med mina tjejer.. Jag förstår allttså inte hur jag ska hinna.. Ni kanske tänker "men varför skriver du inte på den nu, istället för här", men det är inte så lätt ska ni veta.. Nej men jag ska berätta om arbetsmiljön på antingen min skola eller på mitt jobb, så det är ju inte så hemskt svårt, jag kanju grunderna helt, men vill få bra på den så jag får MVG i betyg :) Men men, ska väl fortsätta skriva nu, är inne på min andra sida, ska skriva lite till i alla fall, skriver ett Godnatt inlägg när jag är klar!

//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0