jobb, jobb, sol

Hallu! Kom nyss hem från stan och jobbet.. Jobbade från 9.00-12.00 idag, och det gick så jävla dåligt och provetionen var så jävla låg, när jag trodde att allt var slut så sa dem plötsligt att dem höjt provetionen, snacka om att jag blev glad, tjänade inte mer än vad jag skulle gjort med det gamla systemet, men jag tjänade i alla fall bra.. Jag hatar verkligen mitt jobb :( men är man inte 18 år så är det jätte svårt att hitta något bra och nytt.. Så ska föröska orka hålla mig kvar tills jag fyllt 18 och hittat något nytt då.. Jag funtar faktikst på BR leksaker eller Toys r us, jag har ju praktiserat på Br förut och det gick väldigt bra och var väldigt kul så jag skulle inte tacka nej även om lönen skulle vara lite sämre än den jag har nu, för jag står verkligen inte ut att behöver störa, väcka osv folk hela dagarna.. + att det blir så tröttsamt efter bara någon timme.. Men men det ska nog lösa sig, ska bara jobba imorn och på torsdag dne här veckan och sen samma sak nästa vecka, sen får jag se hur mycket mer det blir under lovet, ska ju göra rätt mycket andra saker också :) Men men efter jobbet vid halv ett tiden träffade jag Sabina i stan för en runda, vi kollade inte i några affärer utan bara snacka en massa skit och umgicks :) Vi gick in på Donken och köpte med oss mat och satte oss i kungsan ett bra tag, sen traska vi vidare till gamla stan och slussen dör vi sen tåg t-banan och skildes åt, så det blev en lång promenad idag, men skön eftersom solen kom fram efter ett tag :D Nu har jag i alla fall inte mycket alls att göra, borde kanske göra någon nytta hemma, tjäna lite pengar men är så satans trött så orkar verkligen inte.. Nej nu blir det att se resten av filmen jag såg igår och sedan får jag se vad jag gör, städa mitt rum kanske, det borde jag väl orka (A) Puss på er!


Så jäkla bra men sorlig film, den blir inte heller sämre av att Jude Law är med ;)


//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0