Jag är för sorlig

Efter ungefär femtioelva försök så kom jag in, äntligen, eller inte äntligen, vem bryr sig, egentligen? Vädret är på topp, jag är nästan på topp, fattas lite saker för att nå min topp, bara massa besvärliga saker. Men det ska vi inte prata om nu.. Imorgon är det avslutning på min skola, ska bli ruskigt skönt, få vara borta från helvetet i 10 veckor är inte illa.. Sen finns der ju ett annat helvete med, Jobbet, men det är en annan femma.. Sen finns det rätt många helveten, men det skiter vi i nu.. Imorgon ska vi typ vara hos Sara i klassen, sen ska vi nog in till kungsan för att se matchen.. Eftersom det är så viktigt.. Sen ska jag nog umgås med mina andra tjejer, mina bästa tjejer från gamla skolan :) Men men, idag har jag iallafall hämtat min mobil från lagningen, helt felfri (men hur länge till varar det, det är frågan :O) Sen kollade jag lite i kista centrum eftersom jag ändå var där, hittade ett superfint linne man kan ha som klänning med typ och ett par korta vita shorts från Vero moda, nöjd nöjd, tänkte ha dte på kvällen imorgon, man pallar ju inte gul klänning hela dage och kvällen liksom.. Får förersten se om jag hinner min kusins student imorn, skulle verkligen vilja, men eftersom dem i klassen kommer stressa bäver eftersom dem MÅSTE VARA INNE I KUNGSAN SENAST 20.00 DÅ MATECHEN DRAR IGÅNG, ANNARS TYP DÖÖÖÖÖR DEM :O så kommer jag nog vara tvungen att skita i den :( Men får se, går ju hellre på den och kommer lite senare in till kungsan liksom :) Nej nu ska jag till pappa och hämta en sak tills imorgon, ni fattar nog vad, sen ska jag till Hanna, hämta en liknande sak till imorgon och sedan möta Lenore tror jag, får jag se vad vi hittar på :) Hare så bra, så skriver jag kanske senare, om inte blogg.se lackar bäver igen..

//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0