Hurtbulle

Hallu mina älskade läsare! Nu har jag käkat, sytt in mina byxor, städat lite, suttit här och läst massa bloggar osv. Har inte hunnit springa än (sorry till mig själv) men ska göra det nu hade jag tänkt, innan jag tar en dusch :) Efter det ska jag troligen till den bästaste vännen Lenore för mys mihih, ska troligen sova där ikväll eftersom vi ett inte sätts på ett tag och två mamma sove ri mitt rum i natt eftersom vi tapetserar i hennes, och jag klarar icke av min mamma när hon sover, ni kanske fattar vad jag menar, SNAAAAAAAAAAAAAAAAAARK :) Imorn ska jag till läkaren redan vi halv 10 :( Ska kolla fossingarna som vanligt, jobbigt. Efter det ska jag hem, springa, sedan göra mig ordning för fika med tjejerna från klassen, ska bli trevlans. Sen tror jag inte det händer ås mycket mer imorn, kanske träffar Lenore igen efter fikat, får se. Sen ska jag försöka jobba på torsdag och fredag också, 9-12 är det isåfall som gäller, ser verkligen emot det, naat. Nej nu känner jag att det kliar i benen, nu ska jag ut och springa, skriver ett inlägg när jag duschat och kommit in igen, kyss!

//Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0