Hallu

Ja första dagen på lovet kan man väl säga, kanske inte har börjat så jätte bra, med regn och grejer, men för det mesta är jag inte en sån som klagar allt för mycket på vädret, för nu börjar ju i alla fall solen komma fram lite :) Var i stan med Lina en stund, skulle fixa en grej, men dem hade stängt så vi åkte dit i onödan^^ Men men, annars hade det ändå bara blit en trist dag hemma.. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, blir nog att äta lite lunch/mellanmål, är lite småhungrig.. Sen ska jag nog plinga Lenore och se vad hon har för sig.. Men hur somhelst, till gårdagen, Den var JÄTTE trevlig, vi köpte med massa gott och gjorde en stor kyckling sallad med massa gott, självklart också kladdkaka efter, drack och mös ute på gräsmattan, efter det tog vi oss in, diska lite och sen satte vi oss i soffan och kollade fotbollen, och det gjorde ju inte precis kvällen sämre, att sverige vann :D och efter matchen drog vi tillslut ut :) Så även fast vädret inte var helt på topp så var dagen och kvällen det, tack tjejer! Nu ska jag nog ta det sista av salladen från igår, mums, sen plinga Lenore, hoppas ni får en bra dag!

//Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0