G SOM I GOOD

Jag funtade nyss på en sak, kollade in gamla inlägg från förra sommaren, typ Gotland 07 :') Gud vilken undrerbar vecka det var, glömmer den aldirg, allt folk man träffa, allt man gjorde hela dagaran och kvällarna och nätterna, allt man prata om, alla bekymmer som försvann osv osv, kan hålla på i dagar om allt posetivt som hände och som vi var med om, Glömmer det verkligen aldrig med er tjejer, mina allra bästa tjejer Lenore, Elli, Lina och Camilla! Nu ska vi iofs också åka till Grekland tillsammans, och det är ocså helt underbart och ska bli riktigt kul, men det är ändå inte riktigt samma sak måste jag få säga, det är liksom själva Visby som gör det och det är väl just det! Fyfan vad det här låter fjolligt nu känner jag, men det är för att den tiden var så jväla kul! Och då är problemet, att jag vill dit igen, med när? med vem? har jag pengar? osv.. Min käraste vän Lenore är där nu över midsommar och lite till med en annan vän till henne.. Frågan är om Lenore kommer vara sugen igen efter hon kommit hem om man tar det en månad senare eller nåt, eller ska man orka vänta tills nästa år, jag ska ju ändå göra en massa annat? Katrineholm har faktikst en liknaden känsla, men ja, det här va svårt ;P Nej nu ska jag verkligen sätta igång rullen, det blev Beck, hämndens pris, riktigt bra!

//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0