Fullt upp

Tja! Idag ärt det en såndär skön dag en såndär super skön dag, solen är i alla fall lite på g och man känner sig pigg även fast man bara sovit ungefär 7 timmar.. Man har Uggla på högsta och ätit jordgubbar med mamsen och systrarna och allt är liksom helt okej ;) Men sen finns det ju också endel problem som dykt upp nu har jag märkt.. Jag trodde inte jag skulle göra så mycket det här lovet utan att jag skulle bli hemma för det mesta och jobba rätt mycket, men icke, nu har jag tydligen massa inbokat.. Allt är inte 100% men 90% igt så yes.. mellan torsdag och söndag ska jag vara social med släkten och åka till mormor med familjen för att fira midsommar med hela mammas släkt, vår släkt är som tur rätt härlig så det funkar alltid :) Efter det ska jag försöka jobba två veckor för sen ska jag till antingen Ellis land på Öland några dagra eller till Danmark 5 dar ungefär med mamma och syrrorna och förhoppningsvis så ska Lenore med också :) Ska göra både dera, men vilket jag gör först är ej bestämt.. Sen efter det ska jag på kryssning med mamma och storesyster.. och sen kort efter dte så åker jag till Grekland med Tjejerna i en vecka och en vecka efter det fyller jag 18 :D och sen någonstans ska jag också klämma in Katrineholm minst en gång under lovet eftersom mina sysslingar bor där. Sen skulle jag också vilja åka till GBG eftersom det inte blev av i början av sommaren, jag och Lenore prata i alla fall om det, men vet verken om man har tid eller pengar, men man får helt enkelt se.. Så jag förstår inte hur det ska gå till, måste ju jobba massa också.. men men, ett fullproppat lov är ju bättre än att bara sitta hemma :) Nu ska jag i alla fall städa undan lite och packa till papsen ;) hej hej!

//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0