:)

Godmorgon föresten :) Eller man kanske ska säga kväll hehe, fick vila i två timmar och sömn i en så är riktigt nöjd, har hunnit käka nu också, mamma hade tydligen kommit hem medans jag sova.. Skulle nästan kunna lägga mig igen men icke, får inte bli för svårt ikväll att sova, och även fast inte jag ska sova så ska ju mamma det eftersom hon ska upp tidigt imorgon och jobba.. Utan nu blir det att ränsa ut alla mina skor som jag inte använder längre av olika andledningar, har galet mycket skor just nu känner jag och ändå fortsätter jag att köpa mer och mer, men i alla fall :) och sedan ringa Sara, tänkte fråga henne hur det blir imorn om hon vet mer än jag :P Ha en fortsatt bra kväll, skriver väl snart/senare igen, Puss!

//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0