^^

Jag har mäkt att man längtar något otroligt till sommaren och ledigheten, slippa alla tidiga mornar och stressande dagar i skolan och efter skolan osv.. Men nu när man sitter här hemma, så finns det ju ändå inte något alls att underhålla sig med? jag menar vädret är ju inte så bra att man kan åka och sola eller bada, jag verken orkar eller kan jobba hela dagarna.. Jag menar det finns ju nästan inget att göra, som tur var ska jag göra rätt mycket under lovet, men nu när jag är hemma så sitter man ju antingen vid datan, tv:n eller vid matbordet, helt seriöst! Nej fyfan för detta.. Jag har verkligen ingen fantasi på vad jag kan göra och nästan inga vänner är hemma heller :/ Pratade föresten nyligen med mamma som vi ska till lite senare idag att vi åker till landet imorn bitti istället för ikväll, skönt, för orkar verkligen inte sitta i en bil i 2 timmar ikväll, hellre imorn bitti! Men hon ringde också för att säga att hon bokat tågbiljetterna till Danmark och jag måste få be att säga att hon inte kan något, självklart så skull hon ringa och boka, inte nätet som är lätt och enkelt, utan ringa och jag vet inte om dem lurade henne med det kostade i alla fall 2100 per person, vilket jag tycker känns som att det inte stämmer, okej visst hon tåg förlustgarenti eller vad det heter, ifall man ångrar isg, men det tror jag liksom inte, om ingen dör typ? Och det kostade typ 2000 extra, så onödigt! Så jag bad henne kolla om det gick att ändra för det där var ju bara för mycket, vi åker ju ändå om 1 och en halv vecka, tror inte så mycket händer på dem dagarna.. Aja, Nu tror jag att jag ska fixa lite till i mitt rum, det börjar se stökigt ut igen, haha nä, men jag blev aldrig riktigt klar, sen ska jag sätta på lite lugn musik och läsa och packa till landet! Sååå tråkig dag!

Måste byta designe också känner jag, den här känns så gay

//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0