:)

Jag känner att jag vill ha en egen walk in closet till bara mina skor och väskor, har ju hundratals som jag glömt bort :O Sen har jag minst 20 stycken till hos mamma också, det tar ju aldrig slut! Och som jag sa, Ja absolut jag hitta kläder fårn sjuan, omg haha, men sen hitta jag också en jeans jacka som jag måste haft i sexan eller sjuan, från H&M eller något sånt, men med en riktgt snygg färg, det är ju lite ljusare jeansjackor som är inne i år, en har redan än sån, men den här är lite mörkare, så jag provade den och den satt skit snyggt ;D lite kort i armarna men dem ska man ändå kavla upp, vilket fynd :) Sen hitta jag en liten mini väska i svart, jätte söt som jag hade på min bal i nian, hade glömt den helt, smart att ha på tex krogen om man har klänning och vill ha mobilen och pengarna i närheten :) Jaja, tillbaka, det här va kul!

//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0