Dagens

Godmorgon! Vaknade vid halv 12 idag, vilket jag tycker är en perfekt tid (A) inte för tidigt och inte för sent.. Har sovit 10 timmar och 30 minutere och det känns vill jag lova, mår som en prinsessa moohaha! Idag så ska jag faktikst inte göra så mycket om jag tänker efter, fikan blev ju inställd (igen) men vad kan man göra åt det, inte så mkt.. Så istället tog jag e sovmorgon som sagt, ska äta en stor nyttig frukost (har blivit bra på det där) och dammsuga hela huset åt min lilla mamma :) och efter det ska jag iväg och sola, eftersom den svenska solen bara sviker mig hela tiden buuhuh :( Efter det ska jag antingen träffa Lenore efter hon hade klippt sig, annars ska jag ut och springa samt åka förbi hos pappa och kolla på hunden :) Så får helt enkelt se vart jag hamnar :) Nej nu ska jag tönta vidare här tillsammans med min goda frukost, Ha det bra!


Min goda nyttiga frulle & dagens outfit haha nä amandapanda!

//Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0