City

Hallu gott folk! Igår var jag som sagt i stan och åt med Lenore, då hann vi också kolla lite i lite affärer och jag hittade massa snygg både på rean och inte :) Sen har jag också en lång lista jag måste gå efter, body lotien, puder, klänningar, underkläder m.m. :) Tur att jag ska in idag med min kusin Angelica, ska möta henne vid halv 2 ungefär så måste gå alldeles strax.. Sista vi träffades var på Niklas (hennes bror, min kusins student den 5 juni) vilket allatså tyder på att vi inte träffas så ofta :( Men men så är det, tar med mig kameran ifall jag skulle vilja fota lite, hoppas ni också får en bra dag, pussar!

Outfit;

City outfit;
Högkjol-Indiska
Skärp-Mammas
Skor-H&M
Väska-Mammas
Jacka-Gina
Linne-Weekdays
Diamantörhängen-Guldfynd
Benen-Äkta vara ;)

//Sandra

Kommentarer
Postat av: Melina

fin outfit :)

2008-06-25 @ 14:32:21
URL: http://mmelina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0