Bra men en trött dag

God kväll kära läsare! Har precis sätt en till film, blev Råttatouille med lillsyrran ;) Den var väl bra kan man säga, svårt att säga om en täcknad film, fast jag är iofs lite förtjust i dem så för mig funkar det verkligen om jag ska vara ärlig ;) Hade inte sätt den förut, bara typ 15 minuter på planet till Aruba i höstas, så tänkte att vi kunde se den :) Nu hade jag i alla fall tänkt sova, eller lägga mig i sängen och läsa lite i alla fall, har börjat på en ny bok som jag gillar jätte mycket även fast jag bara kommit en lite bit, den heter När stormen kom och är skriven av författaren Rosamunde Pilcher. En riktigt gammal bok jag fått låna av mamma.. Imorn ska jag som sagt jobba igen, vill verkligen inte och måste väl egentligen inte heller, men det känns liksom ändå skönt att göra det, så man får lite casch i alla fall :) Gick ju ändå okej i slutet idag, får hoppas på att kvällskunderna är gladare, hade ju väldigt många fel nummer och "ringa senare" samtal eftersom många var och jobbade idag.. Men på kvällen är ju all hemma :) Jobbar mellan 17-21.. Sen sk jag hem och sova för sen jobbar jag igen på torsdag, sista dan denna vecka kl 9-12.. Men innan jobbet imorn ska jag hinna följa med syster till antingen skärholmen eller farsta och kolla lite, har inte några pengar alls kvar fören på onsdag (löning) så får hålla mig i skinnet om jag inte lånar för att jag hittar nåt JÄTTE fint (A) Men men det ska bli trevligt och därför ska jag lägga mig nu eftersom Carro vill åka innan halv 12 helst ;P Hoppas ni får en bra natt, puss!

//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0