Blackhead Eliminating

Godmorgon gott folk! Vaknade inte nu kan jag lova, vaknade faktikst redan vid halv 11 tiden ;) Så har vart uppe ett bra tag.. Har fixat och donat lite hemma, ätit frukost och så :) Nu ska jag väl inte göra så mycket mer, tänkte baka något gott eller bara göra en riktigt god lunch med en massa gott, får prata ihop mig med Linn & Carro som också är hemma.. Jag var föresten nere hos Carro nyligen, skulle låna en skitbra ansiktskräm av henne som liksom får bort allt skit i ansiktet eller vad man ska säga ;P Den var verkliken jätte bra och man kände likosm hur fräscht det blev! Men det var också en väldigt rolig sak med den, haha.. Den heter nämligen New, Visibly Clear Blackhead Eliminating, och när vår bror hade sätt den i badrummet så började han skratta och undra vad det var för konstigt kräm även fast han fattade egentligen, ni kanske fattar vad jag menar "Ta bort svartskallarna" typ ;O Väldigt roligt tyckete jag, har inget emot dem men självaste grejen var riktigt skoj! Nej nu ska jag ner och käka något, hej så länge!


Hur som helst, prova den ;)


//Sandra

Kommentarer
Postat av: jonna

svar; haha åh vad bra ! ;)



den där är bra ansiktsgrejen, broshan har sån och han har blivit skit fin i hyn!

2008-06-19 @ 15:21:04
URL: http://joonnaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0