Blaaa

Tjenare alla glada! kom nyligen hem från att ha vart och solat, märkte iofs att det var rätt nice väder ute i det fria, men inte tillräckligt mycket så blev solning i solarium ändå, folk säger att det blir annan slags bränna, men det tycker inte jag, klart det blir samma? Eller visst är man 40 år och har solat solarium i hela sitt liv är det tveksamt, men jag som solar högst två gånger i månaden får bra färg, inte den där oranga :) hihi.. + att svenska solen inte funkar på mig om man säger så, men snart så ska jag ju till Grekland också, längtar så himla mycket, kommer bli så underbart! Nej nu ska jag hoppa in i duschen sen ska jag försöka hitta en outfit till imorgon kväll (vankas 20års fest) antingen klänning eller mina nya Chinos :) kan inte välja, jaja, skriver laaaater, puss!


det här är jag när jag ligger och stheeker

//Sandra


Kommentarer
Postat av: Henrik Lindmark

tack :D

2008-06-27 @ 18:17:51
URL: http://livetsomhenke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0