A

Som i AVSLUTNING! Som ett litet barn men vafan vad man har längtat, äntligen 10 verckors ledighet, + lite jobb på sidanom men jag menar det är ju pengar och man vill ju inte sega HELA lovet i alla fall ;) Vädret är inte lika fint som det vart i veckan, men det är helt okej, lite blåsigt bara, hoppas det håller i sig till ikväll i alla fall.. Planerna ikväll är också ändrade, ska vara med mina gamla tjejer istället :) Vi ska träffas efter att jag vart hos min kusin på hennes mottagning och handla mat (jaa nu hinner jag dit ;D) så ska vi handla, sallad, grönisar, fetaost, kyckling, baugett m. m. hehe och göra en god kycklingsallad med massa oster och bröd till, så får vi se om vädret håller sig för då blire pickninck på filt utanför mig eller på bord.. Kom föresten hem från en lunch med mina andra två tjejer Lenore & Hanna som också kommer ikväll, vi käka på pizza hut så nu är man verkligen proppis ett bra tag ;P Men men, nu ska jag slänga av mig finklänningen och baka en kladdkaka till ikväll tror jag :O haha, ha en bra dag ni med!

Är helt kär i låten nedan, har fått den på hjärnan, hade aldrig hört någon av Jason Mraz låtar än "Im yours" förut så det var lite kul :)

//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0