Wie

Jag är himla glad just nu måste jag få be att tala om :) Mamma var här och lämna lite grejer jag hade hos henne, + dte jag köpte på båten, rouge, solpuder, naglack, sex on the beach färdiggjord i flaska, fett gott hihi, wodka på tub, lite cider m.m. och så säger pappa att jag ska få en tidig present (fyller ju år om mindre än tre veckor) och det var en kamera :D skitsnygg var den och skitbra :D :D sen fick jag med, ja ni vet så jag kan ha extar många bilder osv wie! Och av mamma föresten fick jag också en tidig present igår i förskott, en skitsnygg Guess väska :) Ska visa bilder också :)


Fick dem i förskott eftersom kameran behöver jag ju till grekland & väskan visste jag ju redan om eftersom jag var med och köpte den :P :)


//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0