Okej

Vaken sen en timme tillbaka.. Men är så seg, men det är bara för att det är pissväder ute idag, man vet verkligen aldrig med sverige, antingen så är det bra eller dåligt, så jävla trist må jag säga.. Tur att man ska jobba idag då, inte fören klockan fem ikväll till nio, men ändå, har ingen lust som vanligt, men vad gör man inte för pengar.. Kvällspassen är endå bäst, flest folk är hemma då och man säljer alltså bättre, men gillar helt enkelt inte folket som jobbar på kvällen eller stämningen alls, men men det får funka ändå :) Innan jag ska iväg och jobba ska jag också lämna in min mobil IGEN, jag vet och pallar inte egentigen, men den är cp som vanligt så vad gör man inte.. Måste bara kolla upp om dem har öppet innan så jag slipper åka i onödan.. Men men nu ska jag göra iordningen en stor frukost till mig (men nyttig) hihi, hej på er!

Får se om Sabina skickar lite bilder till mig ikväll från i lördas senare :)

//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0