jag råkar va bäst

Sorry för att jag aldrig skriver och skriver jag så skriver jag så jävla tråkiga saker.. men men jag har ett liv så vad gör man inte.. igår var jag i alla fall hos fia från klassen med dem andra tjejerna, emelie, jennifer, sara, emilia och hennes tre kompisar, vi käka massa gott, drack, lyssna på musik och hade det allmänt trevligt! jag slaggade över eftersom jag inte ville åka hem så sent, så åkte jag hem idag på dagen istället.. Nu ska jag snart hoppa in i duschen, för vid halv fem tiden ska jag och syrran in mot slussen och träffa mamma och sen blir det kryssning för hela slanten :D men kommer hem igen imorn kväll vid fem tiden :) Mer än så har jag inte att säga, kvällens outfit blir först jeans och ett snyggt linne sen senare när vi kommit ombord ;) så blir det hög kjol och linne med klackisar.. Sen vill jag bara säga att nu är det bara exakt tre veckor kvar till jag blir 18, WIE! Och på tisdag åker jag med mina älsklings tjejer till grekland en vecka, fy fan va kul och härligt det ska bli, + att jag inte träffat hälften på jätte länge :O Nej nu väntar duschen, hoppas eran kväll också blir najs!

(lägger in lite bilder från igår imorn kväll istället, sen ska jag försöka ta lite bilder ikväll också :D)

//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0