Hallu bloggen

Hejsan! Sitter i sofies rum, klockan är över 3 och det ända vi gjort är ätit frukost, kollat på WK och duschat, visst vädret är inte alls bra så vad mer kan man göra, men ändå.. vi har lite ångest att vi inte gick och bada och sola igår eftersom vädret var riktigt bra, men vi trodde det bara var halv bra väder så vi drog ner till stan istället och shoppa massa (kan visa bilder på allt längre ner), för den starka solen dök inte upp fören vid 2 tiden kanske och då orkade vi inte, men men, thats life.. Första kvällen i katrineholm var i alla fall skoj, orkar inte lägga ut alla bilder nu från alla kvällar och dagar jag kommer vara här så kolla in sofies blogg "discopulkan.blogg.se" annars lägger jag upp dem när jag kommer hem istället :) (måndag den 14) Ikväll ska vi hur som helst vara hemma hos sofie till en början med hennes andra tjejkompisar, kröka, dansa, spela spel höhö, singstar osv ;) händer det något drar vi självklart ut :) kanske att jag lyckas komma in på krogen ;O Men nu ska vi baka kladdkaka till ikväll, ha det gött!



Fyra små söta toppar :) Alla från Lindex faktikst, på rean, riktigt nöjd, sen har jag köpt en present till Emma också (Sofies kompis som fyllt år och ska ha födelsedagsfest imorn, men det är en hemlis om vad det är :P)

//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0