Godag

Halloj gott folk! Kom för ett tag sen hem från stan, har vart där med min syssling som sagt men som åkte hem sen vid sju tiden.. fick med mig lite hem också, inte bra alls, behövde verkligen inget av det jag köpte mer än typ en sak.. Men vad gör man inte när man hittar bra fynd.. Ikväll blir det nog en chill kväll som i tisdas & onsdas, så får man se vad som händer imorn istället, förhoppnings vis är jag bättre då, mår ju bättre idag än igår så det lär ju bli bättre för varje dag, både med hostan och hesheten :P Kanske att pappa och syrrorna skulle till grönan och mna följer med, vore inte så fel, eller det beror på vädret, kanske för varmt för att va där, kanske hellre borde sola och bada, haha aja får se hur man gör :) Nu ska jag i alla fall käka middag, puss på er!

Självklart ska ni få lite bilder på mina fynd från grekland, grejerna jag köpte i stan idag & bilder från ellis & min myskväll igår :D haha!


FETT FETT FETT!

Kom hem med allt för många påsar, men med söta fynd såklart :)

fynden från Zacke, pengarna gick för det mesta till drickan haha ;)

//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0