Fredag

Okej nu är det fredag, och nej jag vaknade inte nu, jag vaknade faktikst kvart i 11 idag och känner mig riktigt stolt, har både suttit vid datan och häckat men också suttit på balkongen och fått lite färg tillsammans med en rolig bok.. Sabina gick nyss ockås, ja till och med hon har hunnit vara här någon timme, nej två timmar, vi har suttit i mitt kök och babblat om verkligen allt :) Men nu skulle hon hem för att ladda hennes mobil. Men hur som helst är båda vi rätt sugna på att grilla ikväll, eller vi måste ju inte grilla, grilla mat ;P men kröka lite umgås ha det skönt i någon park, ja ni vet, vore skit najs, nu när äntligen sommarvädret börjar komma tillbaka :) Men den stora frågan är vilka som är hemma idag/kväll? Aja jag orkar inte bry mig om det just nu, utan nu ska jag bara fortsätta ta det lugnt, ta en till kopp kaffe och hänga upp min blöta tvätt. Pussar

//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0