:)

Ja och det vart det, lyckat alltså :)Kom dit vid 8 tiden och tog det mest lugnt, började fixa med maten vi skulle käka och tillslut satte vi det på grillen, fler och fler kom och det vart trevligfare och trevligare, dem flesta åt och alla drack och snackade en massa om allt och inget, var extra kul att mna inte kände någon, eller jag visste vilka alla var men brukar inte umgås med det folket, men det var riktigt kul som sagt ;) Blev endel dricka och vattenpipa för allas del, men det gick bra ändå :D vid tre tiden skulle några av oss bada i långsjön (inte jag) haha, och det var kul att se på, efter det gick jag hem till pappa istället eftersom han bor precis där och somnade vid halv fem :) Sen har jag mest degat hela dagen, kollat på film och käkat milkshake med syrran och kusinen osv, sen va mamma så snäll så hon hämta upp mig hos pappa och vi köpte då med oss taco tillbehör, mums! Så nu sitte rjag hemma och segare yteligare igen, men ska om ett tag käka och sedan får man se vad som händer tonight, men tror på en chillkväll :) hehe! hoppas ni hade en lika bra kväll som jag :)

Bilder togs, men icke med min kamera, så får se om jag får några av dem andra annars får ni klara er ändå ;)

//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0