Okej, det här är anledningen till varför sandra inte gillar sitt äckliga jobb.. dem som kallar sig våra Chefer (jo visst) Coacher, är ungefär ett år äldre än mig (89:or alltså) typ, och tror dem är bäst och äldre än alla andra, men så är det inte, utan tvärtom, dme går runt och skriker när man sitter i accept med någon kund (samtalet spelas då in) så kunderna fågar likosm om dem är på ett zoo typ, helt sjuk.. det ändå dem gör enligt mej är att störa mitt jobb, jag blir inte peppad av att dme springer runt och skriker, icke! Men men sånt ät livet. Idag kunde jag i alla fall inte komma, och eftersom jag vart bortrest visste jag inte om att jag skulle bort idag fören nyligen, så jag ringer för att säga det och då får man typ bara skit, så tydligen får jag en varning för att jag ringde (bara) två timmar innan jag skulle jobba idag.. men jag menar jag visste ju inte att jag skulle bort.. Aja, ska jobba imorn bitti, vilket jag inte ser fram emot specielt inte om dem värsta cocherna jobbar då.. nej nu ska jag iväg sen träffa sabina :) TACK & HEJ

//Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0