det måste vara något magiskt över denna stad ;)

Måste bara börja med att säga att jag är så jävla glad att jag är här i katrineholm, helt ärligt, folket är så roligt och söta, alla är pratglada och ja man mår helt enkelt bra av bara känslan.. Igår var vi först hos sofie och kröka med nåra andra tjejer sen så skulle vi till sofies kusiner, mina andra sysslingar alltså och kröka med dem grabbarna, men vi orkade inte åka in till valla (landet) haha så vi träffade nåra killkompisar till sofie istället drog hem till dem på för, drack snacka och hade det trevligt :) efter det blev det nergång till stan och in på krogen (och jepp, jag kom in på elins :D) Det var riktigt jävla kul och alla hade det jätte trevligt :) Lägger som sagt in bilder senare, får se hur mycket bilder vi kommer ta ikväll (ska på födelsedagsmiddag sen fest) för sofies kamera paja lite halv igår, men det går nog att fixa, elin och dem andra tjejerna har ju kamera också :) sen har man ju mobiler.. Nej det vart sent igår så nu är det dags för frukost sen ut med sofies hund en riktigt lång promenad, sen hem och fixa oss och sen till Emma :) hare bra!

//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0