åt helvete

Okej nu har jag en till sak som jag stör mig på, fast ännu mer nästan.. GAMLINGAR! Blir så förbannad, orkar egentligen inte ta det här, men vad ska man göra.. Min kära farmor fyllde nämligen år för en vecka sen, och då skulle vi tydligen dit osv.. men jag skulle jobba då, så jag kunde inte & jag kunde inte avboka efterosm det var samma dag, om jag inte velat ha en till varning.. Så jag bestämde mig för att jobba, även fast jag inte ville.. Sen kom jag inte hem fören 10 tiden och då hade vi tydligen fått typ 1000 spänn var av farmor, visst jätte snällt men ingen har ju bett om det.. Men i alla fall klockan var 10 och jag var rädd att hon lagt sig så jag tänkte att det är bättre att jag ringer imorn eller efter jag kommit hem från katrinholm så vi kan prata länge istället.. Så jag ringde inte när jag var där, för jag kan ju inte bara lämna Sofie ;) + att jag inte hade farmors nummer med mej och kan det inte i huvet och hade det inte i mobilen.. Så jag tänkte att jag kunde ringa idag.. eftersom jag var tvungen att packa och allt igårkväll och kom ju ändå inte hem fören efter 6.. Men jag hinner inte nes ringa fören pappa säger att hon är här ovch hon typ skäller ut mej för att jag inte riktigt grrr asså fan vad arg jag blev, fats fick inte fram något så jag bara sket i vad hon sa och gick upp.. BLIR SÅ TRÖTT och tycker det är så synd att hon bara blir gnälligare & gnälligare ju äldre dem blir.. men men, det var det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0