varför är din fot större än den andra?

Varför kan inte vissa bara ge upp, typ skära upp sina handleder och sluta klaga och tjata, okej nu klagar jag men ja ni fattar vad jag menar.. Kan inte bara folk förstå sig på varandra lättare, då skulle alla vara sams, antagligen? Kunde inte alla bara sluta prata skit om varan, och verkligen dem man känner osv, det är inge kul i längde jag lovar, stockholm är en liten stad när det gäller sånt, det kommer fram vänner, det kan jag lova :) Kan inte bara folk sluta kolla snett med sina äckliga blickar som jag bara vill köra in i röven på dem, jag blir seriöst äcklad på HÖG nivå, alla som kollar snett ser ut som girsar, feta sådana! Kan inte folk sluta skära sig och tycka synd om sig själva, vad är problemet? Inte konstigt att du har problem och du klär dig som en äcklig lite häxa?, har jag fel, nej hihi! Nej nu ska jag sluta klaga och lägga mig, jag behöver sömn, ordentligt med sömn kära vänner!

//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0