Ugly Sandra

Har precis käkat en god middag med familjen och avslöjade idag riktigt ordentligt för pappa och syster om min extremt störda klass, där hälften av alla elever har någon typ av ADHD (jag vet inte om dem har det eller om det bara verkar så, men vad spelar dte för roll när det ändå ser så ut?).. Innan middagen hade jag "råkat" tagit en powe-nap som höll på mellan 14.00 till 18.00, alltså inte bra eftersom jag sov i fyra timmar och nu inte kommer kunna somna i natt, men har jag tur så låter gud mig göra det ändå, så jag tackar i förskott! Annars har den här dagen vart väldigt skön och slapp, Sandra behöver såna här dagar! Nej nu ska jag ner för att göra iordning lite te sedan se Ugly Betty och sedan premiären av  I Huvudet på Gynning haha :) Bye!

image322

//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0