Tors

Ja men det vart ju en riktigt lyckad dag och kväll det här :) Tack fia! Vart en sväng på stan först, Fia köpte jackan hon ville ha, den var riktigt snygg tycker jag! Hittade själv en jag vill ha, skitsnygg den med, men ska köpa den senare om den finns kvar, så hoppas det! Sen drog v till Kista C, Gud va fint det var där, har inte vart där på tre, fyra år, dem har nästan alla butiker som finns och hur många resturanger som helst! Och sedan en biograf såklart.. Så när vi kom dit gick vi först och valde film, vi valde "The heartbreak kid" med Ben Stiller, älskar honom och alla hans filmer! Men först gick vi och åt innan vi såg den, det blev kebab (A) fett men gott som fanken! Sedan vid halv 7 så började bio så då gick vi dit köpte något att dricka och satte oss.. Filmen var jätte bra och jätte rolig, att han alltid lyckas :) Har även också för mig att den blonda tjejen i filmen är svensk ;) Men men kom hem för lite mer än en timme sen så hade tänkt sova nu, ska jobba imorn :/ men bara i tre timmar och med Lina.. Efter det ska jag med pappa och fixa mitt konto sedan troligtvis träffa Fia igen och shoppa lite till, hittade nämligen två jätte fina klänningar jag vill ha, och dum som jag är hade jag inte nog med pengar med mig för att köpa dem.. Kvällen imorn ser rätt lugn ut, men kanske att något händer på lördag istället :) Nej nu ska jag sova, bye!

image283

//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0