Tönt Lista

Hur svarar du i hemtelefonen? Ah, det är Sandra
Hur svarar du i mobiltelefonen? Tja,  de e Sandra! / Ah hallå?
Ringer det mycket till dig? Rätt mycket jo
Ringer du mycket? Ja tyvärr
Vem ringde du senast? Linn
Hur mycket pengar har du? På telefon? Jag har Abbonemang ..
Senast kramat och när? Amandapanda
Antal timmar sömn inatt? åtta ungefär eftersom jag försov mig med 2,5 timmar
Sov du ensam? Oftast
Vem sov du hos senast? Hos Lenore med alla tjejerna i helgen
Vem sov hos dig senast? Tjejerna, men det var ett tag sen
Vem vet mest om dig? Jag antar jag
Vem vet du mest om? Lenore kanske, hon är som min andra halva typ :)
Vad ser du fram emot? Helgen
Vad vill du ha just nu? Johnny Depp
Vem hånar du? Alla
Vem längtar du mest efter? Ingen speciell just nu, men saknar någon gör man väl alltid
Vem vill du helst slippa? Ingen speciell
Vem stör du dig på? Bartenders
Vem vill du sova bredvid inatt? Min nalle
Vilken buss åker du oftast? 144, 704
Vilken årstid är det nu? Typ höst
Anser du dig själv snygg? Jora
Har du varit kär? Ja
Är du kär nu? Det tror jag faktikst att jag är
Är du en bra partner? Det vet jag inte, kanske är lite för pilsk ibland
Har någon varit otrogen mot dig? Det hoppas jag för dens skull att ingen har!
Har någon varit otrogen mot någon, med dig? Det hoppas jag verkligen inte!
Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad? Haha, både och där
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? Det är klart
Vad åt du senast? naturgodis
Är du polare med grannarna? Både ja och nej
Har du varit på ett party? Haha, vilket fråga
Har du varit utomlands? Ja, sen ska jag till västindien om ungefär en månad :D
Var är dina syskon just nu? Utsprida i huset
Vilken tid gick du upp imorse? Försov mig, så gick upp halv 9 (A)
Vad gjorde du kl 2 inatt? Sov
Vad är det första du gör på morgonen? Kollar på klockan, snoozar 40 minuter går upp & duschar
Vad ska du göra efter det här? Absolut inget

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0