Söndag

Tycker så synd om lilla Elli, men det löser sig nog, tycker verkligen dem överdrev, jag menar hon gjorde ju inget.. Som att inte dem skulle plockat upp och köpt upp för en femhundring om dem hitta det, man är ju inte helt dum i huvet? nej men nu släpper vi det! Gårdagnen hos Lenore var i alla fall mysig och mycket rolig vi åt och drack gott :) Mycket dansa och sjunga såklart ;D Sömn fick väl alla runt 4 tiden då alla slockna på olika ställen i Lenores rum.. Dagen idag har också bara varit bra, var kvar hos Lenore till 2, vi åt frukost allaihopa och snacka, sedan kom jag hem och tog det lugnt och kollade sedan på film och mös med gulligt sällskap :) Nu är jag i alla fall hos pappa och hade faktikst snart tänka lägga mig eftersom jag är rätt trött, men ska blogga ett tag till och kolla lite andra bloggar och sidor som jag missat, kanske lägger upp lite bilder från gårdagen också om ett tag.. bye så länge.

//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0