söndag

Hallu! Har nyss ätit middag med familjen så snart bär det av till mamsen.. Ska packa ihop lite grejer innan vi åker bara.. Idag har jag inte gjort mer än vaknat, jobbat och kommit hem, jobbade med Fia mellan 12-18, segt som fan i början men blev bättre i slutet då vi fick mycket sålt.. Gick fort att komma hem också vilket var skönt! Fia fick också anställning som tur var, grattis till henne! Är föresten rätt trött idag och har egentligen sen vecka nu men bara för att vi har idrott på måndagar så börjar jag 8 varje måndag i fortsättningen :( men men, då har man ju iaf den avklarad resten av veckan! Vet inte vart vi ska vara eller vad vi ska göra får kolla upp det på online sen.. Men i alla fall ska jag nog lägga mig rätt tidigt ikväll eftersom jag ska upp vid 6 tiden imorn och har ju bara sovit i dryga fem timmar i natt så kan behövas! Men men dags att packa ihop, skriver senare, bye!

//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0