skola jobb plugg

Vissa dagar går bättre än andra.. Idag på jobbet sålde jag massor, helt tvärtimot vad jag gjorde i går.. Det var kul också eftersom allt flöt på bra.. Idag i skolan skrev jag också historiaprov, det gick bra tycker jag, att jag klarar det är säkert, sen hoppas och tror jag nog på ett vg till och med :). Har föresten prov imorn med, eller större läxförhör som hon så fint kallar det.. Då är det svenska som gäller och jag är verkligen inte bra på det alls, + att det vi håller på med just nu är väldigt likt historian så man blandar liksom ihop det, känns verkligen dåligt nu, men jag har i alla fall försökt i nästan tre timmar nu så har jag tur så går det bra, har strukigt under det viktigaste och håller på att gå igenom det nu.. Men men.. Imon ska jag jobba igen, fast 17-21, hoppas det går lika bra som idag eller bättre.. Sen ska jag bara hem och ta det LUUUUGNT, eftersom alla prov och shit är avklarade för den här veckan i alla fall! Nej nu ska jag fortsätta plugga lite, skriver ett inlägg innan jag ska sova igen sen, bye!

//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0