sandra erkänner sitt missbruk

Jag kollade på Outsiders och jag tycker själv att det var stört idag.. Det var tre brudar, en var beroende av sex, en av något psyko spel på datan och en av choklad, jag kan inte riktigt fatta att man kan vara beroende av något av det, visst kan allt vara trevligt någon gång haha, men jag menar nej för mycket av allt blir bara för mycket om man säger så.. Så jag tog mig en funderare och tänkte på vad jag är beroende av men kom först inte på något mer än kaffe (vilket jag har börjat trppat ner på ordentligt, endast en kopp om dagen :D), men jag tänkte och tänkte och kom tillslut på att jag är väldigt beroende av Marie kex och vindruvor, det äter jag varje dag och i mängder (A) Är väl kanske inte lika farligt som choklad men det är fortfarande mycket socker i kex, tror jag? haha.. Sedan är jag beroende av sällskap, vilket kan vara jobbigt, visst kan det vara skönt någon gång att vara ensam, men oftast så gillar jag att ha folk i min närhet.. Men kexen ör nog värst, dem är ju så goda, bara idag har jag ätit ett halvt paket! Nu ber jag bara till gud att jag inte blir en snusmumriker också.

image338image339<3

//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0