Rast

Är hemma för vi har en såndär jobbigt lång rast idag, så har vart hemma sen kvart i 12, ska möta Sara på tåget vid 2 tiden så kan va hemma ett bra tag till och ska då ägna mig lite åt min bokrapport på den eng boken.. Den är inte så bra hittils men det får duga.. Ska ta en power-nap också om ett tag innan jag åker, eftersom jag komme rehm efter 10 ikväll eftersom jag ska jobba och så.. Jobbigt men skön och bra i längden eftersom man får lön ;) Det är idrotten som börjar halv 3, vill egentligen bara skita i den och vara kvar hemma tills jag ska jobba, men har inte struntat i någon idrott hittils så ska inte göra det heller.. Vi ska träna på gym så det är lite roligare också än vad vi annars brukar göra.. + Att jag och Sara måste fråga lite om idrotts-uppgiften som är till på fredag, hur han menar och vad man ska göra osv, han är nämligen bra på att krångla till det, även fast inte uppgiften är så svår.. Imorn skulle jag föresten ha börjat 12.40, men eftersom jag har eng-prövnig om bokrapporten klockan 9.00 så måste jag vara där redan då.. Jobbigt men skönt att få det gjort såklart.. Men det jobbiga är inte bara det att jag börjar 9.00 utan att jag sen har 2,5 timmes håltimme innan nästa lektion, och det suger! Men omjag har tur kommer kanske Sara in till mig och äter (A) Får be henne snällt, fast känner jag henne rätt kommer hon inte orka.. Nej nu har jag babblat på en massa skit om bara mig igen, inte bra, bara riktigt tråkigt.. Nu blir det att läsa igenom bokrapporten sen VILA (inte sova) VILA :) bye!

//Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0