puss

Nu har jag pluggat sen jag kom hem, alltså kl 18.00, har tagit en timmes power-nap och ätit också, men annars har jag endas pluggat, så nu kan jag allt känns det som.. Har även pluggat en timme i lördas + två timmar igår, så det borde gå hem tycker jag ;D Nu blir det blogga och bara lyssna på musik somgäller tills jag ska sova, ska även faktikst leta lite info om mitt och Saras projekt till mediakunskapen, men det är bara kul.. Jobbet idag gick föresten lika dåligt som ett jag vet inte, visst hade jag sålt helt okej mycket i slutet, i helhet och så, men efter första rasten när det gått 1,5 timme så hade jag endast sålt en, så ni hajjar läget, det berodde ju ijnte på mig utan på att mna ibland får väldigt tråkiga samtal osv, men men, ska jobba samma tid imorn med, hoppas det går bättre då, ska verkligen vara hyperglad och överdriven (om jag pallar vill säga). Nej nu blir det slappa galet, kyss!

//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0