Psykopat

Jag är ingen psykopat bara för att jag säger det här.. Men jag känner att jag måste, dem som har samma bok som mig borde tycka detsamma, men det vet jag inte om dem gör.. Men hur som helst. Jag satt och pluggade lite historia till provet nästa vecka. Jag tänkte att jag först skulle kolla igenom mina anteckingar, det är alltid lättast och bäst tycker jag, där står liksom det viktigaste man bör kunna och känna till om det vi pratat och gått igenom. Så efter att jag gjort det och skulle öppna den stora historieboken för att i alla fall kolla igenom lite höll jag seriöst på att dö, haha.. Boken luktade verkligen skunk, då kanske man tänker att den är gammal och äcklig, men nej den är helt splitter ny och den luktar verkligen NYTT och jätte äckligt, var tvungen att hålla den en meter från ansiktet för att kunna läsa men ändå kände man lukten av nytt papper med någon konstig sur smak, haha.. Nej det var det sjukaste jag vart med om, hur fan ska jag kunna plugga med en stinkande bok? Vilka problem jag har, men det var verkligen fruktansvärt! Tack för mig och min bok!

image345
Akta er för denna bok

//Sandra

Kommentarer
Postat av: Fiia

Hahaha, det har jag verkligen inte tänkt på!
Men vilka problem du har hjärtat;)
Puss på dig!

2008-01-26 @ 21:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0