palla läget

Kom just på att jag har idrott imorgon, väldigt uppfriskande och kul, eller inte.. Jag hoppas verkligen vi ska vara på gymmet annars blir jag fan ledsen och besviken, jag har inte orken att leka en massa larviga lekar som vi brukar, nej men seriöst, lite allvar nu! Det är bara att palla läget som man brukar säga.. Med min klass är ju inget omöjligt.. eller jo.. Men men, har i alla fall idrott först vilket jag tycker är bra.. Det dåliga är väl att jag har fyra timmars lunch och har ingen aning om vad jag ska göra den tiden, antar att jag åker hem i mellan eller så, har ingen lust att pallra runt i stan så länge, fast kom också på nu att jag måste inhandla lite saker ändå, haha jaja får se hur jag gör, har ju som  sagt 4 timmar på mig.. Nej nu ska Sandra vara en duktig tjej och lägga sig, eller i alla fall krypa ner i sängen och titta lite på tv eller om jag har någon bra film hemma.. Ha en fortsatt bra kväll!

//Sandra


Kommentarer
Postat av: sabajna

Gilla läget ;)

2008-01-20 @ 23:12:49
URL: http://schlajnan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0