P som i Patetisk

Hatar folk som på fest eller liknade alltid hälsar och är jätte gulliga och "spelar/låtsas" att dem älskar än osv, Nä men ni fattar, kramas och säger "Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej gymman!" haha, sen i skolan eller om man ser personen på stan så är det liksom inte bara inte att dem hälsar utan liksom att personer hukar sig och håller sig undan, det är det värsta jag vet.. Antingen eller, ska i all fall försöka (svårt eftersom jag är väldigt trevlig och snäll av mej) att inte hälsa på den här personener när man ser dem på fest nästa gång, tråkigt inlägg och kanske lite töntigt, men det har hänt ett antal gånger och jag gillar det inte, jag har en bokstav för dem här personer och det är P

"ta inte åt er, lev med det"

//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0