Natti Natti

Är så väldigt glad just nu, folk kommer nog märka att jag blivit gladare och posetivare på sistånde, det hoppas jag i alla fall! Har gjort klart exakt halva uppgiften, så gör resten imorn eftersom jag ändå bara ska vara hemma och ta det lugnt, eftersom vi ska hem till Lina på lördag på 18års middag och så :) Imorn börjar jag kvart i 12 vilket är himla skönt tycker jag, eftersom jag gått upp tidigt varje dag ändå hela veckan pga plugg och jobb, men nu blir det att sova ut till i alla fall halv 10! Det är föresten avskyvärt väder ute, det gillar jag INTE, det ska bort, inom snar framtid, innan Sandra lackar bäver. Skulle vilja ta en jättestor damsugare och bara suga upp all snö och blask och suga upp alla fula och dumma människor, då skull Sandra bli nöjd.. Sen skulle jag måla dit en sol och lite annat som gör mig glad, sen skulle jag bara vara :) Nej fan va skum jag är, är trött, skyller på det, nu ska jag sova, puss puss på er och godnatt!

image299

//Sandra den allsmäktige

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0