Mitt nyår

Ja men annars var det en väldigt lyckad kväll igår måste jag säga! Mycket skratt, dricka, mat, härligt folk, dans, musik osv :) Kvällen såg ut så att jag och tjejerna, Lina, Camilla, Mirre, Amelie, Rebecka och Emelie träffades hos Camilla vid 18 tiden, vi gjorde maten och fixade oss, Det blev till förrätt snittar med skagen, räkor och lite dekoration, jätte gott, och vin till såklart, sedan varmrätten som bestod av fläskfilé och potatisgratäng, väldigt gott och väldigt lyckat (måste be camilla om receptet). Sedan till efterätt kladdkaka såklart haha :) mumsmumsmums! Vi krökade och hade det kul, fler tjejer kom vid 9, 10 tiden och det blev dans och musik.. Vi to9lv slaget var vi nästan 20 tjejer och 4 killar, men vid ett tiden kom Tobbe, Charlie och resten + lite nykomlingar vilket var väldigt kul :)! Alla hade fortfarande jätte kul och jag tycker verkligen det vart lyckat.. Vid halv 3 tiden ringde Oskar mig och ville att jag skulle komma på fest hos min granne, så jag tänkte varför inte eftersom jag ändå ska hem sen, så jag tog bussen från camilla 20 över 3 och anlände till min granne 03.40, det var verkligen en äkta efterfest, haha, nästan bara 20, 25 åringar eftersdom min granne är 22, men det var kul, det var inte heller så många men som sagt hade jag kul :). Vid halv 6 kände jag att det var dags att dra mig ner för trappat till mig så jag gjorde det, somnade som ett stock i sängen och vaknade 2 imorse! Har ägnat nästan hela dan och morgonen framför tv;n eftersom jag inte vart på topp, men nu känns det bättre :) Ska snart packa lite saker tills vi ska till pappa senare ikväll.. Hoppas ni också hade ett bra nyår!

 
Bjuder bara på lite bilder, resten finns på fejjan för mina närmaste!

//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0