Middag

Nu ska jag snart hoppa in i duschen och börja gör mig i ordning för att först åka till Elli för lite förberedelser och sedan till vår lilla 18åring Lina :) Som jag redan sagt ett par gånger kommer det bli kul och antagligen en massa gott att dricka och äta! Får se hur länge man stannar, för ska ju jobba imorn och vill ju inte vara allt för trött då.. Men det beror ju helt på hur skoj vi har :) Visste inte riktigt vad jag skulle ha på mig ikväll, köper nya kläder hela tiden känns det som men ändå hittar man inget hemma som man tycker om en vecka senare, det är sjukt.. Har mått lite illa idag så hoppas det går över, vet inte riktigt varför, men men, känns i alla fall bättre nu än för någon timme sen.. Nej nu ska jag ta en lång dusch med hårinpackning och ansiktsmask ;D Hoppas ni får en bra kväll med, kyss!

image301
Här är bara några av tjejerna jag ska umgås med ikväll :)

//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0