M

Tänk er en inte så tränad tjej, lite hull här och där, men ändå med glimten i ögat, en tjej som blir anfodd av att gå upp för en trappa och som aldrig annars brukar orka röra på sig, tänk er henne, tänk er att det är jag. tänk er då Sandra göra bra ifrån sig på idrotten, blev till och med varm, det är inte illa, det är inte illa någonstans.. Vi spelade badminton, tennis och något annat med rack som jag inte vet vad det heter, men det var kul tycker jag!

Har pratat med pappa vid middagen, eller alla pratade och resan blir i alla fall av :D Så himla skönt och härligt, längtar som atans, kommer bli vääääärsta negern och det ser jag fram emot!

//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0