Lördagen

Kom nyss hem från Lina, vi tjejer var där och prata om allt möjligt + att Elli kommit hem så det var kul att träffa henne :) Var bara där i någon timme för måste plugga lite, eller läsa ur en bok till skolan.. Men gårdagen var iaf kul, inte så mycket festande, men rätt mycket dricka ändå, vi körda en massa töntiga lekar och en som jag körde med alla, det var så kul att se allas miner när dem inte fattade något, gulligt att killarna var segast ;D haha! Lite senare när alla hade gått utom Jag, Camilla, Hampus, Viktor, Ivar och Tobbe, blev det bada i Viktors jacussi eller vad det heter haha, det var mysigt och skönt! Blev även också väldigt sent, men hade självklart en söt kille som följde mig ända vägen hem :) Sen var det bara att stupa ner i sängen direkt! Ja det var väl ungefär det, inte så mycket fest men musik och dricka och lite folk är alltid kul! Hoppas ni hade det lika trevligt som jag igår, Tog föresten inga bilder eftersom jag fick för mycket dricka i mig och glömde ta haha (A) men men, bye!

//Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0