kan inte bara du dö

Hemma från jobbet.. eller kom hem för dryga en timma sen, så har hunnit äta lite middag och tagit det lugnt helt enkelt, ska väl snart sova tror jag om jag inte ska se någon film, men det kommer jag nog ändå aldrig orka, mina ögonlock är nämligen som russin haha! Jag vill inte ens prata om hur det gick på jobbet idag, ta det inte som att det gick dåligt, men jag blir bara äcklad av tanken, för att det är så JÄVLA tråkigt att jobba där.. Jag och Fia har hur osm helst gett oss in på det värsta en människa kan göra och då skojar jag inte alls. Vi ska nämligen jobba tre hela fucking veckor på vårt jobb från 9.00-17.00 fem dagar i veckan, jag kommer dö, dö dö! Varför vi ska göra det är för att jag vet inte, jag får verkligen panik av tanken nu, men vi har nämligen praktik och då valde vi att jobba på våran praktiken istället så vi kunde tjäna pengar istället.. Så hade det inte vart för dem så hade jag ALDRIG i mitt fucking jävla liv gjort det! SPYYYYYR på det :) Nej nu ska jag vara posetiv, för imorn är det Fredag och helg, jippi! Har inte så mycket planerat för helgen än, men ska på lördag på 18års middag hos Camilla sedan får vi se vad som sker! NEJ nu kallar hjärnan på mina fingertoppar att dem måste sluta skriva och göra något annat istället! Lägger föresten in bilderna imorn istället :)

//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0