I huvudet på Gynning

Haha, ja det var faktikst riktigt värt att se tycker jag, brukar inte gilla fjolliga svenska tjejer/damer spinga runt och verka vara så roliga och snygga, både sångerskor och skådisar och programledare, tycker bara att dem överdriver och leker på ett omoget sätt, bara för att dem ska verka viktiga, vet inte om dem själva mår bra av det eller så men det är i alla fall vad jag tycker dem gör, jag får det uttrycket.. men det här var faktikst bra, riktigt kul och mycket skratt, vet inte om jag var den ända som såg det i hela sverige eller om det bara var jag som tyckte det var värt att se, men hur som helst så tycker jag det var kul, och jag har själv ungefär samma funderingar som Gynning, det här är något jag säkerligen kommer följa (fjolligt nog).. Nej men som sagt, jag gillar henne starkt, Hon är rolig!

image324

//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0