Hon gör det igen

Jag fattar inte hur det blir såhär, visst det är typ det skönaste i världen, men det är så onödigt och irreterande om man likosm bestämt "imorn SKA jag komma i tid", men ack nej Sandra försover sig självklart, jag måste antagligen ha snoozat alarmet och tillslut glömt och somnat om, för vaknade sedan vid kvart 08.15 (alltså 2,5 timme senare än när jag skulle gå upp) och börjar vid 08.25 med coachtid, sedan Kom och sedan Arm, dem sista är bara en timmars lektion så förstod att jag inte skulle hinna med Kom lektionenen, men Arm lektionen hade jag faktikst tänkt gå på, men då kollar jag mina bussar och dem går självklart helt fuckat så jag kommer ändå inte fram fören 10.20 och då är det ju bara 40 minuter kvar, känns onödigt även fast det kanske inte är det.. Men jag brukar alltid gå annars på alla lektioner + att det var ett bra tag sen jag försov mig (A) så det är tvunget att vara okej, ska ändå jobba vid 12.45 så lite nytta kommer jag ju göra idag, + att vår lärare i Arm är shysst, så får väl förklara för honom imorn.. Nu har jag i alla fall gjort mig i ordning, men är grymt hungrig så ska väl käka eftersom jag ändå inte hinner till plugget nu.. Sen ska jag in och möta Fia och som sagt jobba fyra timmar.. Ha en bra dag!

//Sandra

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har sökt till John Bauer i Gävle :) , får väl se om jag kommer in där i höst :D

2008-01-29 @ 15:11:18
URL: http://maaango.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0