Godnatt Lista

DITT RUM
1. Stort, litet eller mitt emellan?- Hos pappa mellan + en klädkammare. Hos mamma rätt litet.
2. Vilken färg på tapeterna? - Hos pappa Grå + fondvägg som skimmrar i silver, guld och svart. Hos mamma mörkblå.
3. Vilka färger går rummet i i övrigt? - Faktikst rätt matchande.
4. Favoritmöbel i rummet och varför? - Hos pappa är det sängen. Hos mamma är det min mysiga fotölj + sängen.
5. Vad vill du ändra där inne? - Vill bygga ut min klädkammare lite mer hos pappa. Hos mamma vill jag kanske måla om igen.
6. Vad har du där inne av följande:
a) tv? - Ja
b) video/dvd? - Ja
c) dator? - Hos pappa har jag min bäbis bärbara. Hos mamma har jag ingen, den står i hallen.
d) stereo? - Både hos pappa och mamma, men använder den aldrig, musik finns på ipod och dator.
e) telefon? - Bärbar och min mobil.
7. Vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? - Hos pappa ser jag vår framsida ut mot gatan + till granarna. Hos mamma ser jag typ skog.
8. Vad gör du oftast i ditt rum? - Sitter vid dator, tv eller sover.
9. Vem förutom du brukar sova i din säng? - Lite olika folk, haha nej, bara jag och min nalle.
10. Favoritpryl i rummet? - Hos pappa är det nog min klädkammare och sängen. Hos mamma är det sängen och fotöljen som sagt.

BLANDAT
1. Var har du i din:
a) jackficka just nu? Nycklar, tuggumi, ipren, läppsyl, spegel och en toffs.
b) skolväska just nu? Två skolböcker, block, almenacka, snus, borste, parfym, penna, spegel.
3. Vad är du beroende av? Kaffe, cocacola.
4. Vilket land kommer du i från? Sverige.
5. Vilken sorts lipsyl använder du? Nivea lip care "sun".
6. Vad tror du på? Tomten.
7. Vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? Nej men sluta.
8. Vad köpte du senast? En fet lunch med Sara efter skolan *ångest*.
9. Har du nåt husdjur? Katt.
10. Vad bor du i? Fet villa hos far och Lägenhet hos mor.

GREJER
Plånbok: Svart avlång med guldsmycke (fått av syster).
Smycken: Just nu har jag små diamanter från guldfynd.
Solglasögon: Jag anväder inte det på vinten haha men jag har typ 10 olika nånstans.
Underkläder: Nu ska Sandra sova.
Nagellack: Genomskinligt naglack just nu (fast har inga naglar).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0