God morron

Dagen igår gick bra faktikst :) Var såklart sätt trött när jag kom hem, men det var ju för jag gått upp så tidigt.. Men somnade rätt tidigt igår så nu känner jag mig lite piggare iaf :) Ska snart iväg till skolan, jag undrar vad jag ska göra i två timmar sen, eftersom jag kommer vara ensam.. Får väl gå och äta sen kanske börja skriva på min Idrotts-uppgift eller något, det vore iofs en bra idé eftersom den ska vara inne imorn kväll.. Ska inte jobba idag iaf, det är skönt, skulle adlrig orka, men därimot ska jag till Kista för att fråga vad det är för fel på min mobil.. fast jag tror iofs jag vet nu, det är batteriet som det är fel på, men men vi får se, kommer inte hem allt för sent som när jag jobbar, kanske sju tiden.. Nej men nu ska jag fixa mig klart sen sticka, ha en bra dag!

image296
Min nya kärlek, hitta han på dagens Hunk på face, haha, lite skolpojke style men ändå riktigt het!

//Sandra

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej om du har ett facebook konto så joina gruppen blogg.se
http://www.facebook.com/group.php?gid=5772782806
Ha en bra dag!!!

2008-01-10 @ 07:44:17
URL: http://sjukdom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0