G som i grov misshandel mot kläder

Jag var ute och shpppade igår, det mesta kom från H&M och Gina Tricot, eftersom dem är rätt billiga och har snygga kläder.. Men jag ångrar det på sätt och vis, eller jag hade kunnat ångrat mig om det hade blivit som det brukar.. Rätta mig om jag har fel damer, men alla Ginas kläder har ett hål längst ner på tröjan vid midjan/magen, alltås deras tröjor/klänningar, tunikor osv.. Varför? Jo för att dem är så dumma att dem sätter larmet där.. Varförvarförvarför som jag brukar säga gör man det? Jo dem är antagligen alldeles för lata för att sätta det i någon söm eller i nacken eller på något annat bra ställe, utan nej det ska vara mitt på magen, sen efter att man tvättat tröjan en gång är hålet en cm stort, snyggt! Men ändå så köper man där lite ibland ändå och vad jag vet och hört är inte jag den ända som vart med om det, utan flera stycken tycker detsamma.. Men igår vart jag i alla fall väldigt förvånad eftersom alla mina kläder har klarat sig undan den här fruktansvärda misshandeln. Nej nu ska Sandra sluta klaga och plugga lite Näthandel innan jag hoppar in i duschen för att sedan åka till min lovergirl Lenore som ska bjuda oss på planka och annat gott (antar jag mähäh), take care<3

//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0